Club van 100

De Club van 100 is actief en op vrijdag 27 september jl. officieel gepresenteerd aan de leden van BCL. In het geheel vernieuwde mededelingenbord in de Oostmeerhal zijn 2 sponsorborden geplaatst waar in totaal 28 sponsoren terecht kunnen.

Naast de vermelding op het sponsorbord in de zaal staan ook alle sponsoren nu op de website. Door een klik op hun logo ga je direct naar de website van de sponsor en kan je kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Tot op heden hebben we al 19 sponsoren die BCL financieel ondersteunen. Dus we kunnen nog steeds nieuwe Cv100 leden kwijt op de sponsorborden. Dus heb je interesse of weet je een potentiële kandidaat, neem even contact op met één van ons (Truus, Eldert) of via senioren@badmintonclublansingerland.nl